| 06:42:00 | ◀︎ | את כספי קרן הגז צריך להשקיע במעבר אנרגטי מזורז |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
The headlines that made most buzz on this page
13/06/23 06:42
0% of the views
מאת דבר
בקרן למען אזרחי ישראל, שמוזנת בעיקר בכספי הגז, הולכים להצטבר כספים רבים שלא ישרתו כלל את אזרחי ישראל | מכיוון שמדובר בקרן ריבונית קטנה יחסית, עם השפעות מאקרו-כלכליות מתונות, עדיף להשקיע את מכלול כספי הקרן במעבר אנרגטי